کلیه بیمار با بیماری اوریک اسید بالا باید با توجه به نقرس پرداخت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 دردبیمار بیماری کلیه با سطح اسید اوریک بالا از آنها باید با توجه به نقرس پرداخت، چرا که ممکن است این بیماری را پیچیده تر و درد بیشتری را. حتی این مشکل جدی است، اما برخی از افراد ممکن است انجام آن را نمی دانید، بعد من به شما برخی از اطلاعات در مورد آن به اشتراک بگذارید.

نقرس چیست و چگونه آن را می شوید؟

نقرس یک بیماری متابولیک است که در آن اسید اوریک در مفاصل می سازد تا به عنوان کریستال که باعث علائم نقرس اولیه، درد شدید است. افزایش اسید اوریک ممکن است به علت عدم توانایی بدن در را به درستی پردازش یک نوع پروتئین (پورین) یا آن را ممکن است به علت عدم توانایی کلیه ها برای حذف اسید اوریک بیش از حد.

علائم نقرس چیست؟

علائم نقرس شامل ناگهانی، درد شدید و حساسیت به لمس، قرمزی، گرمی و تورم در مفاصل آسیب دیده - اغلب انگشت شست پا.حمله نقرس اولیه اغلب در شب رخ می دهد و توسط افراد مبتلا به بسیاری از با پا شکسته و یا جابجا اشتباه گرفته شود. حتی وزن ورق تخت در مفاصل متورم می تواند درد مشقت بار می شود. حملات مکرر ممکن است با احساس سوزن سوزن شدن در مفصل قبلا تحت تاثیر قرار داشته است.

چگونه آن را درمان کنیم؟

درمان نقرس ممکن است شامل دارو به کاهش سطح اسید اوریک و یا یک رژیم غذایی خاص نقرس برای کاهش میزان از پورین مصرف شود.

معمولا، NSAIDS استفاده شده است برای از بین بردن علائم ناشی از نقرس، اگر آن را می تواند بیماری را به خوبی کنترل کنید، کلشی سین شود توصیه می شود، که موثر ترین زمانی که در عرض 12 ساعت پس از حمله حاد رخ می دهد. اگر هر دو از این داروها نمی توانند کار کنند، پس از آن مردم باید آلوپورینول (Zyloprim) یا پروبنیسید را به کاهش تولید بدن از اسید اوریک، البته، آنها باید یک رژیم غذایی مناسب در همان زمان را.

بنابراین به عنوان یک بیمار با بیماری کلیوی اسید اوریک بالا شما باید با توجه به نقرس پرداخت، اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، لطفا پیغام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: مبانی CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: